GESHOPT JULI – Essen

Jurkje – New Look

Vorige week ben ik samen met een vriendin wezen shoppen in Essen! Over ongeveer 2 weken ga ik op vakantie met vriendinnen naar Spanje, daarom heb ik nog even wat dingetjes gekocht voor op vakantie. Kijk je mee?

Jurkje – Primark
Spijkerjasje – Primark

 

Hemdje – Primark
Jurkje – Primark
Kussentje & Pantoffels – Primark
Rokje – ZARA
 
Wat is jouw favoriet? Ik ben ontzettend blij met mijn aankopen van de primark! :) Fijne vakantie iedereen! 
 
Liefs Suze.
26 gedachtes over “GESHOPT JULI – Essen

  1. Wat ene superleuke spullen allemaal, je hebt echt een leuke smaak! Het rokje van de Zara, het spijkerjasje en het jurkje van New Look vind zijn mijn favorieten. Leuke blog heb je, ik volg je nu!
    Liefs,x

  2. Wat heb je leuke spullen voor je vakantie gekocht! Mijn favoriet is absoluut het eerste jurkje, ik vind die cutouts aan de zijkant echt zo tof. Alvast veel plezier op je vakantie in Spanje. Waar ga je precies heen? Ik ben vorig jaar ook met vriendinnen op vakantie geweest in Spanje en dat was echt heel leuk!

Reactie plaatsen?

