Mijn statement kettingen stash

AfbeeldingHoe groter de ketting, hoe beter tegenwoordig. Ook ik ben gek van mooie statement kettingen om net je outfit “af” te maken. Benieuwd welke mooie kettingen ik allemaal bezit? :)AfbeeldingDeze ketting komt van de Hema, hij is niet heel groot. Maar wel erg leuk om onder een kraagje van je blouse te dragen. Hij geeft een erg leuk effect!AfbeeldingAfbeeldingDit is mijn favoriete ketting denk ik! Makkelijk te combineren en hij is gewoon heel erg mooi. Ik kocht hem in Londen bij de Primark.AfbeeldingAfbeeldingPastel, ik ben er gek op! Deze ketting kocht ik ook in Londen bij de Primark. Hij is best opvallend maar leuk te dragen bij een wit shirt of jurkje.AfbeeldingDeze ketting kreeg ik alweer een hele tijd geleden van Stylight. Het is een wat kleinere ketting, maar wat wel erg leuk is is dat hij een wat aparte kleur heeft!AfbeeldingDit is denk ik wel een van de bekendste kettingen, bijna elk meisje heeft deze ketting volgens mij haha. Hij komt ook van de Primark!AfbeeldingAls laatste deze mooie, kleurrijke, zomerse ketting! Ik vind hem ontzettend mooi en erg leuk dat er verschillende kleurtjes in zitten. Ook deze ketting kocht ik bij de Primark! Ik heb hem nog niet veel gedragen, maar hopelijk komt daar deze zomer verandering in. Welke ketting(en) is jouw favoriet?

Liefs, Suze.

13 gedachtes over “Mijn statement kettingen stash

Reactie plaatsen?

