Mijn nieuwe werkschoenen die ik kocht bij de Scapino

DSC_0001Sinds een tijdje heb ik werk, thank god! Maar dat betekende dat ik wel ontzettend veel loop. Daarom is het belangrijk dat ik goede schoenen draag!Blink SchoenenSchoenen blinkBlink schoenenBlink schoenenAangezien ik niet echt helemaal zwarte schoenen had, werd het tijd om op zoek te gaan naar de perfecte werkschoenen. Ik kwam uit bij de Scapino en zag deze schoenen van Blink staan. Deze waren perfect! Ze zijn ontzettend licht, lopen heel erg fijn en zitten ook nog eens heerlijk. Daarnaast zijn ze ideaal om lang op te lopen. Ze kostten €29,99 wat zeker niet duur is. Ze lijken wel een beetje op de Nike Roshe Run :)

Ik wissel deze schoenen af samen met mijn Nike Air Max. Zo hou ik toch een beetje afwisseling. Je hebt deze Blink schoenen ook nog in verschillende kleuren en printjes. Wat vinden jullie van mijn nieuwe schoenen?

Liefs, Suze.

8 gedachtes over “Mijn nieuwe werkschoenen die ik kocht bij de Scapino

  1. Haha toen ik ze zag dacht ik echt dat het van die hippe overprized schoenen zijn van 140 euro! Wat goed dat ze maar 30 euro zijn :D Leuk!

Reactie plaatsen?

